Személyes ügyintézés előre foglalt időpontban
Kezdőlap / Hírek / Közérdekű / Személyes ügyintézés előre foglalt időpontban

Személyes ügyintézés előre foglalt időpontban

A járványhelyzet súlyosbodásával összefüggésben november 30-tól változik a személyes ügyfélfogadás a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. Búza téri személyes ügyfélszolgálatán.

Az eddigi gyakorlatnak megfelelően valamennyi víz- és szennyvízszolgáltatással kapcsolatos ügy intézhető továbbra is telefonon vagy online. Ha a személyes ügyintézés mégis halaszthatatlan, arra kizárólag előre foglalt időpontban lesz lehetőség. Időpontot a társaság honlapján, a tettyeforrashaz.hu/foglalas címen, vagy a 80/811-111, 72/421-700-as telefonszámokon foglalhatnak az ügyfelek.

A szolgáltató ugyanakkor felhívja ügyfelei figyelmét, hogy előrefizetős kártyás vízmérők feltöltésére, valamint hiánytalanul kitöltött nyomtatványok, iratok leadására (felhasználó-változás, műszaki ügyintézés) a rendes nyitvatartási időben, előzetesen foglalt időpont nélkül is lehetőség van.

A nyomtatványokat, iratokat levélben (7602 Pécs, Pf. 33), vagy e-mailben () is eljuttathatják a szolgáltatóhoz, a víz- és szennyvízszolgáltatással kapcsolatos ügyek intézése telefonon, elektronikusan az alábbi csatornákon biztosított:

  • ügyfélszolgálat: 80/811-111, 72/421-700 (hétfő, kedd, szerda, péntek: 8.00-14.00, csütörtök: 8.00-20.00)
  • műszaki hibabejelentés: 72/421-799 (0-24 óráig)
  • online ügyfélszolgálat: tettyeforrashaz.hu/uszi

A szükséges óvintézkedésekkel folytatódik a leolvasás és a vízmérőcsere

A leolvasás, a bekötési és mellékvízmérő-cserék, valamint a szakszerűségi vizsgálatok az eddigi rend szerint zajlanak, a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. szakemberei az óvintézkedéseket betartva, maszkban keresik fel az érintett felhasználási helyeket. Mindannyiunk egészségének megóvása érdekében arra kérik az ügyfeleket, hogy a szerelési, vagy adatrögzítési munkák ideje alatt tartsanak 1,5-2 méteres távolságot munkatársuktól, és ha lehet, ők is viseljenek maszkot.

A cserét és a leolvasást a társasházakban kihelyezett plakátokon szereplő időpontokban végzik a szakemberek. Ha a lakó betegnek érzi magát (lázas, légzési nehézséggel küzd, köhög), a szolgáltató kéri, hogy ne engedje be a lakásba munkatársukat, hívja a társaság ügyfélszolgálatát!

Köszönjük ügyfeleink együttműködését!

2021. november 25.