Tarolt Pécs a Városmarketing díjátadón
Kezdőlap / Hírek / Városi hírek / Tarolt Pécs a Városmarketing díjátadón

Tarolt Pécs a Városmarketing díjátadón

Tizenöt díjjal és két különdíjjal jutalmazta Pécs városát, a pécsi önkormányzat cégeit és a Pécsi Tudományegyetemet a Magyar Marketing Szövetség. A díjakat az érintett szervezetek vezetői szerda este vehették át a MARKETING SUMMIT HUNGARY 2022 konferencia után tartott ünnepélyes díjátadón, a Várkert Bazárban.

Immár nyolcadik alkalommal hirdette meg a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete a Városmarketing Gyémánt Díj pályázatot, amelyre 146 városmarketing programmal pályáztak városok országszerte. Pécsről olyan városmarketing programok nyertek Városmarketing Gyémánt díjat, amelyekkel tudatosan, közvetlenül hozzájárultak városunk imázsának, ismertségének és elismertségének növeléséhez. A nyertes városmarketing programokat Pécs Megyei Jogú Város Gazdaságfejlesztési Főosztálya mellett a BIOKOM NKft., a Pannon Filharmonikusok, a Pécsi Tudományegyetem, a Zsolnay Örökségkezelő Nkft. és a Pécsi Vagyonhasznosító Zrt. valósították meg.

Rendezvény-esemény kategória (Event-marketing)

  • Kodály Aperitif (benyújtó: Pannon Filharmonikusok)
  • Pécsiség Bécsben (benyújtó: Pannon Filharmonikusok)
  • Fényfesztivál (benyújtó: Zsolnay Örökségkezelő Nkft.)

Marketingkommunikációs megoldások és tartalom kategória (külső-belső)

  • Új vásárcsarnok honlapja (benyújtó: Pécsi Vagyonhasznosító Zrt)
  • Gyerekeknek szóló egyedi játékszoftver fejlesztések: babzsák, csigaház (benyújtó: Pannon Filharmonikusok)
  • Fantasztikus klasszikusok koncert sorozat sulisoknak! (benyújtó: Pannon Filharmonikusok)
  • Akadálymentes zene, induló és kisfilm a Pannon Filharmonikusokról elnevezett pécsi Csörgőlabda Csapatnak (benyújtó: Pannon Filharmonikusok)
  • Irány a PTE! Beiskolázási kampány 2022 (benyújtó: Pécsi Tudományegyetem)

Marketingstratégiai, márka és identitásépítési, arculati program

  • www.pecs.hu (benyújtó: Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata)
  • Pécs Város Bora (benyújtó: Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata)
  • Egyedi kézműves, niche parfümkülönlegesség fejlesztése a Pannon Filharmonikusok 210 éves jubileuma alkalmából (benyújtó: Pannon Filharmonikusok)
  • K20 Kirakat (benyújtó: Pécsi Vagyonhasznosító Zrt)

Városfejlesztési, pályázati projektek marketingje

  • DÉNESI ÖDÖN PROGRAM Kedvezményes telekvásárlási program pécsi fiatalok számára (benyújtó: Pécsi Vagyonhasznosító Zrt)
  • Pintér János parkmegújítási program 2.0 (benyújtó: Biokom Nkft.)
  • Kerékpáros szervízpontok és rollertárolók (benyújtó: Biokom Nkft.)

A szokásos kategóriák mellett ebben az évben „Városmarketing stratéga” külön díjat hirdettek a szervezők, amelyet Pécs város nyert meg, a pécsi önkormányzat és a Pécsi Tudományegyetem marketingjének stratégiai összekapcsolásáért.


A “Városmarketing nagykövete” különdíjat Pécs város kapta. Ez a különdíj a 2022. évi Városmarketing Gyémánt Díj pályázat legaktívabb, legpéldamutatóbb nevezőjének járó elismerés. A szervezők ezzel a különdíjjal értékelték városunk elkötelezettségét a városmarketing irányában, amellyel példát mutat a többi hazai település számára.


Pécs újra megmutatta, hogy a város önkormányzata, cégei és a Pécsi Tudományegyetem képes összehangolni marketingtevékenységét, amely így még eredményesebbé válhat. Ezt az összefogást jutalmazták a rangos szakmai elismeréssel. Köszönjük minden résztvevőnek a kitartó és áldozatos munkáját.