Szeptember első hetében a magánszemélyek és egyéni vállalkozók részére postai úton kézbesítésre kerültek a Pécs MJV Polgármesteri Hivatala Önkormányzati Adóhatósági Főosztálya által nyilvántartott, a második félévben esedékes helyi adókötelezettséget is tartalmazó adószámla kivonatok, valamint az adó befizetéshez szükséges csekkek.
Az adóelőírások második félévi részletei szeptember 15-ig fizethetők meg pótlékmentesen a mellékelt csekken, átutalással, vagy az E-Önkormányzat Portálon (https://ohp-20.asp.lgov.hu) keresztül bankkártyával (EFER).
Az adószámla kivonat a 2021. augusztus 19-ei könyvelési napig tartalmazza az önkormányzati adóhatóság által előírt/törölt, valamint az adózó által befizetett összegeket.
Azon adózók részére, akiknek a korábbi időszakról tartozásuk áll fenn, a tartozás és az azonos adónemen előírt, szeptember 15-én esedékes adó megfizetéséhez egy, az összevont összegről szóló csekket küld az önkormányzati adóhatóság.
A gazdálkodó szervezetek részére a kivonatok 2021. szeptember 10-ig elektronikus úton kerülnek megküldésre.
A Főosztály személyes és telefonos ügyfélszolgálata hétfőn és szerdán 8:00-12:00 és 13:00-17:00, kedden és csütörtökön 8:00-12:00 és 13:00-16:00 óra között áll az adózók rendelkezésére.
Kérjük Tisztelt Adózóinktól, hogy a személyes ügyfélszolgálat felkeresése esetén a hosszabb várakozási idő elkerülése érdekében, amennyiben lehetőségük van a https://gov.pecs.hu/ oldalon előzetesen foglaljanak időpontot.
Az ügyfélkapuval rendelkező adózók ügyeiket elektronikusan is intézhetik az E-Önkormányzat Portálon vagy E-papír szolgáltatás igénybevételével.