Regisztráljon a PÉTÁV e-ügyfélszolgálatán!
Aki a távhőszámláit közvetlenül e-mailben, elektronikusan szeretné megkapni a jövőben, annak nincs más dolga, mint a PÉTÁV Kft. e-ügyfélszolgálatán igényelni a távszámla szolgáltatást.
Tudnivalók a távszámláról:
- A távszámla a papíralapú számlával egyenértékű, PDF csatolmányként, e-mailben küldött elektronikus számla.
- A távszámla a számla befogadásának legegyszerűbb módja, az igénylést követően minden számla e-mailben érkezik, környezetbarát, könnyen kezelhető.
- A regisztráció során megadott e-mail címre minden távhőszolgáltatási számla elkészítését követően a PÉTÁV Kft. egy tájékoztató e-mailt küld a számla fontosabb adataival, és mellékeli a PDF alapú számlaképet, amely tartalmában és külalakjában teljesen megegyezik a hagyományos, papír alapú számlákkal. Az e-mail tartalmaz egy direkt fizetési linket is, melyre kattintva az ügyfelek közvetlenül is kiegyenlíthetik számláikat.
- A távszámlák elmenthetők, archiválhatók, ugyanakkor az ügyfelek az utolsó 12 hónap számláit az internetes ügyfélszolgálati felületen is megtekinthetik.
- Távszámla igénylése esetén csekk küldésére nincs lehetőség, a számla kiegyenlítése átutalással, csoportos beszedési megbízással vagy online bankkártyás fizetéssel történhet.
- Azoknál az ügyfeleknél, akik a távszámla igénylését megelőzően számláikat a VECTRUM Teleszámla felületen keresztül kapták, az igényléssel egy időben kezdeményezniük szükséges a VECTRUM Teleszámla regisztráció törlését.
A távszámlát a PÉTÁV Kft. e-ügyfélszolgálatán lehet igényelni, ahol a regisztrációt követően a „Távszámla igénylése” menüpontot kell választani. A szolgáltatás – szintén az e-ügyfélszolgálaton keresztül – bármikor lemondható. Lemondás esetén az eredeti fizetési mód visszaállítását az ügyfeleknek kell kezdeményezni.