Tisztelt Adózók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Polgármesteri Hivatal adóirodája elköltözik. 2026. január 5. napjától új helyszínen, a 7633 Pécs, Szigeti út 33. szám alatti (a Magyar Államkincstár épülete melletti) hivatali épületben, a korábban megszokott ügyfélfogadási rend szerint várjuk Tisztelt Ügyfeleinket.
Telefonszám: 72/514-780, Email cím:
Ügyfélfogadási idő:
- hétfő és szerda: 8.00–12.00 és 13.00–17.00
- kedd és csütörtök: 8.00–12.00 és 13.00–16.00
- péntek: a személyes és telefonos ügyfélszolgálat szünetel.
2025. december 18-ig a személyes ügyfélfogadás a megszokott rendben, a 7633 Pécs, Endresz György utca 8/A szám alatt történik az alábbi időpontokban:
- hétfő és szerda: 8.00–12.00 és 13.00–17.00
- kedd és csütörtök: 8.00–12.00 és 13.00–16.00
- péntek: a személyes és a telefonos ügyfélszolgálat szünetel.
2025. december 18-ig a telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége az alábbiak szerint módosul:
- Építményadó és telekadó ügyek: 72/514-780
- Végrehajtási ügyek: 70/641-8727, 70/641-8729, 70/641-8730
- Iparűzési adó ügyek: 70/641-8732, 70/641-8740
2025. december 22. és 2025. december 31. között igazgatási szünet miatt az ügyfélfogadás szünetel.
Ügyeleti nap a https://gov.pecs.hu/ oldalon közzétett tájékoztató szerint:
- 2025. december 29. (hétfő) 8.00–12.00 és 13.00–16.00
Helyszín: 7621 Pécs, Kossuth tér 1-3.
Pécs Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Önkormányzati Adóhatósági Főosztály